The Consumer Insights Handbook by Coombs & Danielle Sarver University for the Creative Arts & UK Hardback Book

139,00 €
ja 14,49 € toimitus

The Consumer Insights Handbook by Coombs & Danielle Sarver University for the Creative Arts & UK Hardback Book

  • Merkki: Unbranded
Myynyt:

The Consumer Insights Handbook by Coombs & Danielle Sarver University for the Creative Arts & UK Hardback Book

  • Merkki: Unbranded

139,00 €

Varastossa
ja 14,49 € toimitus
Myynyt:

139,00 €

Varastossa
ja 14,49 € toimitus

Hyväksymme seuraavat maksutavat

Kuvaus

This practical introduction to audience research shows students that conducting consumer research is not only a necessary skill for any future media professional but that it can also be a creative and fun experience. Students learn how to plan for and complete a research projects from the initial RFP to the final presentation of findings.
  • Merkki: Unbranded
  • Kategoria: Liiketalous, rahatoimi ja lakitiede
  • Tekijä: Coombs & Danielle Sa
  • Formaatti: Hardback
  • Kustantaja / Levy-yhtiö: Bloomsbury Publishin
  • Kieli: English
  • Sivumäärä: 248
  • Fruugo ID: 59496530-120296593
  • ISBN: 9781538145517

Toimitus ja palautukset

Lähetetään 24 tunnin kuluessa

  • STANDARD: 14,49 € - Toimitus välillä pe 21 marraskuuta 2025–to 27 marraskuuta 2025

Lähetyspaikka: Iso-Britannia.

Teemme parhaamme varmistaaksemme, että kaikki tilaamasi tuotteet toimitetaan sinulle toiveidesi mukaisesti. Jos sinulle toimitettu tilaus kuitenkin on puutteellinen tai sisältää tilaamattomia tuotteita, tai jos et jostain muusta syystä ole tyytyväinen tilaukseesi, voit palauttaa tilauksen kokonaan tai osittain. Saat tuotteista täyden hyvityksen. Näytä koko palautuskäytäntö