Ota selvää missä tilaukseni on

Jos tilauksesi ei ole vielä saapunut, tarkista toimitustiedot seuraavasti: 

  1. Tarkista sähköpostiin saamastasi lähetysvahvistuksesta arvioitu toimituspäivä.
  2. Tarkista lähetysvahvistuksesta, että antamasi toimitusosoite on varmasti oikein.
  3. Jos tilauksesi lähetettiin seurattavana lähetyksenä, tarkista lähetystä koskevat sähköpostiviestisi. Napsauta linkkiä seurantaportaaliimme ja tarkista toimituksen tilanne. 

Jos tilauksen arvioitu toimituspäivä on jo ohitettu, etkä ole saanut tuotteitasi, ilmoita asiasta jälleenmyyjälle. 

Vinkki: Tarkista vielä, ettei lähetys ole mennyt naapuriin tai paikalliseen postitoimistoon, ennen kuin otat yhteyttä jälleenmyyjään. Joissakin maissa, kun paketti on luovutettu paikalliseen postipalveluun, se täytyy noutaa paikallisesta toimituspisteestä. 

Saat yhteyden jälleenmyyjään näin: 

  1. Käy interaktiivisessa ohjekeskuksessamme (palaamalla edelliselle sivulle) ja lähetä viesti suoraan jälleenmyyjälle vastaamalla muutamaan nopeaan kysymykseen tai
  2. Kirjaudu Fruugo-tilillesi, avaa tilauksesi ja lähetä viesti jälleenmyyjälle napsauttamalla kohtaa Tiedustele tilaustani. 

Jälleenmyyjiemme pitäisi vastata sinulle 48 tunnin sisällä. Ilmoita jälleenmyyjälle myöhässä olevista tai kadonneista tilauksista kohtuullisessa ajassa. 


Entä, jos en ole saanut lähetysvahvistusta sähköpostiini? 

On mahdollista, että tilaustasi ei ole vielä lähetetty. Jos tilausvahvistuksessa annettu arvioitu lähetyspäivä on jo mennyt, käytä interaktiivista ohjekeskustamme tai kirjaudu Fruugo-tilillesi ja ota yhteyttä jälleenmyyjään lähetyksesi tilanteen selvittämiseksi. 

Jos et saanut lainkaan sähköpostia Fruugolta maksettuasi tilauksen, on mahdollista, että annoit kassalla vahingossa väärän sähköpostiosoitteen. Käytä interaktiivista ohjekeskustamme, joka opastaa sinut oikeaan paikkaan tilanteen ratkaisemiseksi. 


Entä, jos annoin toimitusosoitteen kassalla väärin tai puutteellisena? 

Onnistuneen toimituksen kannalta on tärkeää antaa osoite oikein ja täydellisenä. Väärä tai puutteellinen osoite voi joko viivästyttää lähetystä, aiheuttaa paketin palautumisen lähettäjälle tai lähetys katsotaan kadonneeksi. Lähetä oikeat tiedot jälleenmyyjälle mahdollisimman pian ohjekeskuksemme tai Fruugo-tilisi kautta. He saattavat ehtiä välittää korjatun osoitteen kuriirille. 

Jos annat väärän tai puutteellisen osoitteen, emme valitettavasti voi ottaa vastuuta kadonneesta paketista, eikä tapahtunutta hyvitetä sinulle.

Jos antamasi osoite on kelvollinen, vaikkakaan ei omasi, paketti voidaan toimittaa tähän osoitteeseen. On sinun vastuusi noutaa tavarat sieltä. 

Jos jälleenmyyjä suostuu lähettämään tavarat uudelleen oikeaan osoitteeseen, tämä tehdään sinun kustannuksellasi. Jos jälleenmyyjä ei lähetä tavaroita uudelleen, tavaroiden hinta hyvitetään sinulle.