Brand Positioning by Alsem, Karel Jan Hanze University of Applied Sciences, Netherlands Paperback

69,00 €
ja 22,99 € toimitus

Brand Positioning by Alsem, Karel Jan Hanze University of Applied Sciences, Netherlands Paperback

  • Merkki: Unbranded
Myynyt:

Brand Positioning by Alsem, Karel Jan Hanze University of Applied Sciences, Netherlands Paperback

  • Merkki: Unbranded

69,00 €

Vain 1 jäljellä varastossa
ja 22,99 € toimitus

14 päivän palautuskäytäntö

Myynyt:

69,00 €

Vain 1 jäljellä varastossa
ja 22,99 € toimitus

14 päivän palautuskäytäntö

Maksutavat:

Kuvaus

Brand Positioning by Alsem, Karel Jan Hanze University of Applied Sciences, Netherlands Paperback

Brand Positioning is an English translation of an exceptionally well-renowned Dutch textbook, which provides a practical approach to analysing, defining and developing a brands positioning and strategy. The book works step-by-step through the creation of an effective marketing strategy.
  • Merkki: Unbranded
  • Kategoria: Elämäkerrat
  • Tekijä: Alsem | Karel Jan H
  • Formaatti: Paperback
  • Kustantaja / Levy-yhtiö: Taylor &amp Francis
  • Kieli: English
  • Sivumäärä: 254
  • Fruugo ID: 42644143-87105429
  • ISBN: 9780367250195

Toimitus ja palautukset

Lähetetään 24 tunnin kuluessa

  • STANDARD: 22,99 € - Toimitus välillä to 01 tammikuuta 2026–ke 07 tammikuuta 2026

Lähetyspaikka: Iso-Britannia.

Teemme parhaamme varmistaaksemme, että kaikki tilaamasi tuotteet toimitetaan sinulle toiveidesi mukaisesti. Jos sinulle toimitettu tilaus kuitenkin on puutteellinen tai sisältää tilaamattomia tuotteita, tai jos et jostain muusta syystä ole tyytyväinen tilaukseesi, voit palauttaa tilauksen kokonaan tai osittain. Saat tuotteista täyden hyvityksen. Näytä koko palautuskäytäntö