
Consumer Insight : How to Use Data and Market Research to Get Closer to Your Customer
ja 5,99 € toimitus

Consumer Insight : How to Use Data and Market Research to Get Closer to Your Customer
- Merkki: Unbranded
Consumer Insight : How to Use Data and Market Research to Get Closer to Your Customer
- Merkki: Unbranded
Hinta: |
Vain 1 jäljellä varastossa
Hyväksymme seuraavat maksutavat
Kuvaus
- Merkki: Unbranded
- Kategoria: Liiketalous, rahatoimi ja lakitiede
-
Tekijä: Merlin Stone
-
Formaatti: Trade Paperback
-
Julkaisuaika: 2004
-
Kustantaja / Levy-yhtiö: Kogan Pag
-
Kieli: English
-
Koko:
- Fruugo ID: 417930892-881290600
- ISBN: 9780749442927
Toimitus ja palautukset
Lähetetään 3 päivän kuluessa
-
STANDARD: 5,99 € - Toimitus välillä ke 22 lokakuuta 2025–pe 31 lokakuuta 2025
Lähetyspaikka: Iso-Britannia.
Teemme parhaamme varmistaaksemme, että kaikki tilaamasi tuotteet toimitetaan sinulle toiveidesi mukaisesti. Jos sinulle toimitettu tilaus kuitenkin on puutteellinen tai sisältää tilaamattomia tuotteita, tai jos et jostain muusta syystä ole tyytyväinen tilaukseesi, voit palauttaa tilauksen kokonaan tai osittain. Saat tuotteista täyden hyvityksen. Näytä koko palautuskäytäntö