Kuvaus
1. Viestipohjainen ohjelmointi. - 1. 1 Windows 98 -ohjelmointi. - 1. 2 Ikkunan komponentit. - 1. 3 Viestijonot. - 1. 4 Ikkunan takaisinsoittotoiminnot. - 1. 5 WinMain () -funktio. - 1. 6 Windows 98 -viestit. - 1. 7 Tärkeitä viestejä. - 1. 8 Yhteenveto. - 2. Ikkunoiden hallinta. - 2. 1 Ikkuna-luokat. - 2. 2 Ikkunan luominen. - 2. 3 WinMain () Tarkistettu. - 2. 4 Viestin käsittelijät. - 2. 5 Hello-ohjelma. - 2. 6 Windows 98 -ohjelmakehys. - 2. 7 Yhteenveto. - 3. Objektin suunta. - 3. 1 Olio-ohjelmointi. - 3. 2 Manager-objekti. - 3. 3 Ikkunat ja esineet. - 3. 4 viestiruutua. - 3. 5 ponnahdusvalikkoa. - 3. 6 VIEW-luokka. - 3. 7 Yhteenveto. - 4. Kynät ja harjat. - 4. 1 Grafiikkalaitteen käyttöliittymä. - 4. 2 GDI-objektia. - 4. 3 Windows 98 -koordinaattijärjestelmät. - 4. 4 GDI-piirustustoimintoa. - 4. 5 Hiiren seuranta. - 4. 6 Yhteenveto. - 5. Bittikartat. - 5. 1 Pikselit ja värit. - 5. 2 Windows 98 -resurssit. - 5. 3 Bittikarttaresurssin näyttäminen. - 5. 4 DIB-luokka. - 5. 5 Kuvien tallentaminen tiedostoihin. - 5. 6 Yhteenveto. - 6. Paletit. - 6. 1 Loogiset ja järjestelmäpaletit. - 6. 2 Palette-viestiä. - 6. 3 Paletin luominen. - 6. 4 PALETTE-luokka. - 6. 5 DIB-luokan päivittäminen. - 6. 6 Yhteenveto. - 7. Sprite-animaatio. - 7. 1 SPRITE-luokka. - 7. 2 Animaatio. - 7. 3 Välkkyminen. - 7. 4 Läpinäkyvyys. - 7. 5 säiettä. - 7. 6 Yhteenveto. - 8. Rautalankagrafiikka. - 8. 1 Monikulmion maailmat. - 8. 2 MAAILMA- ja MAISEMA-objektit. - 8. 3 Viivan piirtäminen. - 8. 4 Rivin leikkaaminen. - 8. 5 Yhteenveto. - 9. Monikulmion täyttötekniikat. - 9. 1 GDI-lähestymistapa. - 9. 2 Monikulmion ääriviivat. - 9. 3 Täyttö yhtenäisellä värillä. - 9. 4 3D-kuvien piirtäminen. - 9. 5 virtuaalimaailman palaa. - 9. 6 Yhteenveto. - 10. Assembly-kielen ohjelmointi. - 10. 1 Tietokoneen perusteet. - 10. 2 Viestisilmukan päivittäminen. - 10. 3 80x86-rekisterit. - 10. 4 Tiedonsiirto. - 10. 5 Aritmeettiset ja loogiset operaatiot. - 10. 6 Virtauksen säätö. - 10. 7 nopeampaa monikulmion täyttörutiinia. - 10. 8 Ohjelman pino. - 10. 9 Yhteenveto. - 11. 3D-geometrian matematiikka. - 11. 1 Vektorit ja matriisit. - 11. 2 VECTOR-luokka. - 11. 3 Skalaarituote. - 11. 4 Vektorituote. - 11. 5 Kolminkertainen tuote. - 11. 6 Linjat ja tasot. - 11. 7 Yhteenveto. - 12. Katseluäänenvoimakkuuden projisointi. - 12. 1 Perspektiiviprojektiot. - 12. 2 Katselun äänenvoimakkuus. - 12. 3 Tilannekuvan ottaminen. - 12. 4 Ulkoneminen ja leikkaaminen. - 12. 5 Katoava kuutio. - 12. 6 Yhteenveto. - 13. Piilotetun pikselin poisto. - 13. 1 Kohtauskuvan rakentaminen. - 13. 2 Maalarin algoritmi. - 13. 3 Tasojen erottaminen. - 13. 4 Binääriavaruuden osiointi. - 13. 5 Piirustus käänteisesti. - 13. 6 Z-puskuria. - 13. 7 Yhteenveto. - 14. Värivarjostus ja tekstuurit. - 14. 1 Valot ja pinnat. - 14. 2 Varjostusvaihtoehdot. - 14. 3 Tekstuurin kartoitus. - 14. 4 Toteutuksen optimoinnit. - 14. 5 Syvyyden havaitseminen. - 14. 6 Yhteenveto. - 15. Liikkeessä. - 15. 1 Grafiikkaputki. - 15. 2 Virtuaalimaailman animointi. - 15. 3 Käännökset. - 15. 4 Kiertoa. - 15. 5 Koordinaattien muuntaminen. - 15. 6 Yhteenveto. -Jälkikirjoitus. Kieli: englanti
-
Fruugo ID:
337889757-741549048
-
ISBN:
9781447112310
Toimitus ja palautukset
Lähetetään 4 päivän kuluessa
Lähetyspaikka: Iso-Britannia.
Teemme parhaamme varmistaaksemme, että kaikki tilaamasi tuotteet toimitetaan sinulle toiveidesi mukaisesti. Jos sinulle toimitettu tilaus kuitenkin on puutteellinen tai sisältää tilaamattomia tuotteita, tai jos et jostain muusta syystä ole tyytyväinen tilaukseesi, voit palauttaa tilauksen kokonaan tai osittain. Saat tuotteista täyden hyvityksen. Näytä koko palautuskäytäntö