Breaking up America : Advertisers and the New Media World

59,00 €
ja 3,99 € toimitus

Breaking up America : Advertisers and the New Media World

  • Merkki: Unbranded
Myynyt:

Breaking up America : Advertisers and the New Media World

  • Merkki: Unbranded

59,00 €

Vain 5 jäljellä varastossa
ja 3,99 € toimitus
Myynyt:

59,00 €

Vain 5 jäljellä varastossa
ja 3,99 € toimitus

Hyväksymme seuraavat maksutavat

Kuvaus

Condition: Brand NewFormat: Paperback - Publisher: University of Chicago Press - Publisher Date: 1998-12-15 - Pages: 242 - Dimensions: 22.86 x 15.19 x 1.65 centimetres - Category: Business, Marketing, Advertising,
  • Merkki: Unbranded
  • Kategoria: Liiketalous, rahatoimi ja lakitiede
  • Tekijä: Joseph Turow
  • Formaatti: Paperback
  • Julkaisuaika: 1998-12-15
  • Kustantaja / Levy-yhtiö: University of Chicago Press
  • Kieli: English
  • Pituus: Pages: 242
  • Koko: 22.86 x 15.19 x 1.65 centimetres
  • Fruugo ID: 347049398-758470989
  • ISBN: 9780226817507

Toimitus ja palautukset

Lähetetään 7 päivän kuluessa

  • STANDARD: 3,99 € - Toimitus välillä pe 28 marraskuuta 2025–ti 09 joulukuuta 2025

Lähetyspaikka: Iso-Britannia.

Teemme parhaamme varmistaaksemme, että kaikki tilaamasi tuotteet toimitetaan sinulle toiveidesi mukaisesti. Jos sinulle toimitettu tilaus kuitenkin on puutteellinen tai sisältää tilaamattomia tuotteita, tai jos et jostain muusta syystä ole tyytyväinen tilaukseesi, voit palauttaa tilauksen kokonaan tai osittain. Saat tuotteista täyden hyvityksen. Näytä koko palautuskäytäntö