Marketing the City: The role of flagship developments in urban regeneration
ja 8,99 € toimitus
Marketing the City: The role of flagship developments in urban regeneration
- Merkki: Taylor & Francis Ltd
Marketing the City: The role of flagship developments in urban regeneration
- Merkki: Taylor & Francis Ltd
14 päivän palautuskäytäntö
14 päivän palautuskäytäntö
Maksutavat:
Kuvaus
Marketing the City: The role of flagship developments in urban regeneration
- Merkki: Taylor & Francis Ltd
- Kategoria: Taide, arkkitehtuuri ja valokuvaus
-
Tekijä: H. Smyth
-
Formaatti: Kovakantinen
-
Julkaisuaika: 2022-01-24
-
Kustantaja / Levy-yhtiö: Taylor & Francis Ltd
-
Kieli: englanti
-
Sivumäärä: 312
- Fruugo ID: 344385178-754024370
- ISBN: 9780419186106
Toimitus ja palautukset
Lähetetään 6 päivän kuluessa
-
STANDARD: 8,99 € - Toimitus välillä ma 12 tammikuuta 2026–pe 30 tammikuuta 2026
Lähetyspaikka: Iso-Britannia.
Teemme parhaamme varmistaaksemme, että kaikki tilaamasi tuotteet toimitetaan sinulle toiveidesi mukaisesti. Jos sinulle toimitettu tilaus kuitenkin on puutteellinen tai sisältää tilaamattomia tuotteita, tai jos et jostain muusta syystä ole tyytyväinen tilaukseesi, voit palauttaa tilauksen kokonaan tai osittain. Saat tuotteista täyden hyvityksen. Näytä koko palautuskäytäntö