The Myth of the Liberal Media

33,95 €
ja 9,99 € toimitus

The Myth of the Liberal Media

  • Merkki: Unbranded
Myynyt:

The Myth of the Liberal Media

  • Merkki: Unbranded

33,95 €

Varastossa
ja 9,99 € toimitus
Myynyt:

33,95 €

Varastossa
ja 9,99 € toimitus

Hyväksymme seuraavat maksutavat

Kuvaus

The Myth of the Liberal Media

The Myth of the Liberal Media contends that the mainstream media are parts of a market system and that their performance is shaped primarily by proprietor/owner and advertiser interests. Using a propaganda model it is argued that the commercial media protect and propagandize for the corporate system. Case studies of major media institutionsthe New York Times the Wall Street Journal the Philadelphia Inquirerare supplemented by detailed analyses of "word tricks and propaganda" and the media's treatment of topics such as Third World elections the Persian Gulf War the North American Free Trade Agreement the fall of Suharto and corporate junk science. Language: English
  • Merkki: Unbranded
  • Kategoria: Yhteiskunta ja politiikka
  • Formaatti: Paperback
  • Artisti: Edward S. Herman
  • Julkaisuaika: 2000/01/11
  • Kustantaja / Levy-yhtiö: Peter Lang Inc. International Academic Publishers
  • Kieli: English
  • Sivumäärä: 330
  • Fruugo ID: 437108424-916034915
  • ISBN: 9780820441863

Toimitus ja palautukset

Lähetetään 10 päivän kuluessa

  • STANDARD: 9,99 € - Toimitus välillä ti 30 joulukuuta 2025–pe 02 tammikuuta 2026

Lähetyspaikka: Iso-Britannia.

Teemme parhaamme varmistaaksemme, että kaikki tilaamasi tuotteet toimitetaan sinulle toiveidesi mukaisesti. Jos sinulle toimitettu tilaus kuitenkin on puutteellinen tai sisältää tilaamattomia tuotteita, tai jos et jostain muusta syystä ole tyytyväinen tilaukseesi, voit palauttaa tilauksen kokonaan tai osittain. Saat tuotteista täyden hyvityksen. Näytä koko palautuskäytäntö