LISP Lore: A Guide to Programming the LISP Machine

319,00 €
ja 9,99 € toimitus

LISP Lore: A Guide to Programming the LISP Machine

  • Merkki: Unbranded

LISP Lore: A Guide to Programming the LISP Machine

  • Merkki: Unbranded
Hinta: 319,00 €
Myynyt:
319,00 €
ja 9,99 € toimitus

Varastossa

Hyväksymme seuraavat maksutavat

Kuvaus

1. Introduction. - 2. Getting Started on the Lisp Machine. - 2. 1 Why Use a Lisp Machine?. - 2. 2 The Keyboard. - 2. 3 Typing to a Lisp Listener. - 2. 4 Getting Around the Environment. - 2. 5 The Mouse. - 2. 5. 1 The System Menu. - 2. 6 The Monitor. - 2. 7 The Editor. - 2. 8 The Compiler and the Debugger. - 2. 9 Getting Started. - 2. 10 A Word About Work Style. - 2. 11 This and That. - 2. 12 Problem Set 1. - 3. Flow of Control. - 3. 1 Conditionals. - 3. 2 Blocks and Exits. - 3. 3 Nonlocal Exits. - 3. 4 Iteration. - 3. 5 Lexical Scoping. - 3. 6 Macros. - 3. 7 Unwind-protect. - 3. 8 Fun and Games. - 3. 9 Problem Set. - 4. More on Navigating the Lisp Machine. - 4. 1 The Scheduler and Processes. - 4. 2 Windows. - 4. 3 Debugging. - 4. 4 The Input Editor and Histories. - 4. 5 Mouse Sensitivity. - 4. 6 Poking Around. - 4. 7 Fun and Games. - 4. 8 Problem Set. - 5. What's a Flavor?. - 5. 1 Instance Variables. - 5. 2 Methods. - 5. 3 Making Instances. - 5. 4 Initial Values for Instance Variables. - 5. 5 Methods for Make-instance. - 5. 6 Mixing Flavors. - 5. 7 Combined Methods. - 5. 8 Whoppers. - 5. 9 Internal Interfaces. - 5. 10 Vanilla Flavor. - 5. 11 The Flavor Examiner Tools. - 5. 12 Message Passing. - 5. 13 The Window System. - 5. 14 Fun and Games. - 5. 15 Problem Set. - 6. User Interface. - 6. 1 Program Frameworks: an Overview. - 6. 2 Defining Commands. - 6. 3 The Redisplay. - 6. 4 Presentation Types. - 6. 5 Mouse Sensitivity. - 6. 6 Fun and Games. - 7. The Graph Example. - 7. 1 The Nodes and Arcs. - 7. 2 The Presentation Types. - 7. 3 The Display. - 7. 4 The Commands. - 7. 5 The Mouse Gesture Translators. - 7. 6 The Program. - 7. 7 Problem Set. - 8. Streams and Files. - 8. 1 Streams. - 8. 2 Accessing Files and Directories. - 8. 3 Pathnames. - 8. 4 Making Other I/O Streams. - 8. 5 Fun and Games. - 8. 6 Problem Set. - 9. The Calculator Example. - 9. 1 The Program Frame. - 9. 2 The Redisplay. - 9. 3 TheCommand-definition Macrology. - 9. 4 The Program. - 9. 5 Fun and Games. - 10. Systems Storage and Errors. - 10. 1 Systems. - 10. 2 Storage Allocation. - 10. 3 Condition Handling. - 10. 4 Fun and Games. - 11. The Card Game Example. - 11. 1 Card Definitions. - 11. 2 Presentation Types. - 11. 3 Card Places. - 11. 4 The Interactive Program. - 11. 5 The Program. - 11. 6 Problem Set. - 11. 7 Fun and Games. - 12. More Advanced Use of the Editor. - 12. 1 Keyboard Macros. - 12. 2 Writing New Commands. - 12. 3 Learning More About the Editor. - 12. 4 Fun and Games. - 12. 5 Problem Set. - 13. A Quick Look At the Network. - 13. 1 The Gee-whiz Look. - 13. 2 The Generic Network System. - 13. 3 The Namespace System. - 13. 4 Examples of the Use of the Generic Network System. - 13. 5 Writing Your Own Network Software. - APPENDIX A. Basic Zmacs Commands. Language: English
  • Merkki: Unbranded
  • Kategoria: Tietokoneet ja internet
  • Formaatti: Paperback
  • Artisti: H. Bromley
  • Julkaisuaika: 2011/11/23
  • Kustantaja / Levy-yhtiö: Springer
  • Kieli: English
  • Sivumäärä: 338
  • Fruugo ID: 337902403-741561762
  • ISBN: 9781461291893

Toimitus ja palautukset

Lähetetään 4 päivän kuluessa

  • STANDARD: 9,99 € - Toimitus välillä ti 07 lokakuuta 2025–pe 10 lokakuuta 2025

Lähetyspaikka: Iso-Britannia.

Teemme parhaamme varmistaaksemme, että kaikki tilaamasi tuotteet toimitetaan sinulle toiveidesi mukaisesti. Jos sinulle toimitettu tilaus kuitenkin on puutteellinen tai sisältää tilaamattomia tuotteita, tai jos et jostain muusta syystä ole tyytyväinen tilaukseesi, voit palauttaa tilauksen kokonaan tai osittain. Saat tuotteista täyden hyvityksen. Näytä koko palautuskäytäntö