Advertising and the Mind of the Consumer: What works what doesnt and why

189,00 €
ja 4,49 € toimitus

Advertising and the Mind of the Consumer: What works what doesnt and why

Myynyt:

Advertising and the Mind of the Consumer: What works what doesnt and why

189,00 €

Vain 1 jäljellä varastossa
ja 4,49 € toimitus
Myynyt:

189,00 €

Vain 1 jäljellä varastossa
ja 4,49 € toimitus

Hyväksymme seuraavat maksutavat

Kuvaus

Advertising and the Mind of the Consumer: What works what doesnt and why

Unravels the mysteries that surround the art of advertising taking us into the mind of the consumer and explaining how advertising messages work - or misfire - and why. Fully revised 3rd international edition.
  • Fruugo ID: 434331535-911538774
  • ISBN: 9780367717391

Toimitus ja palautukset

Lähetetään 6 päivän kuluessa

  • STANDARD: 4,49 € - Toimitus välillä ti 16 joulukuuta 2025–ma 05 tammikuuta 2026

Lähetyspaikka: Iso-Britannia.

Teemme parhaamme varmistaaksemme, että kaikki tilaamasi tuotteet toimitetaan sinulle toiveidesi mukaisesti. Jos sinulle toimitettu tilaus kuitenkin on puutteellinen tai sisältää tilaamattomia tuotteita, tai jos et jostain muusta syystä ole tyytyväinen tilaukseesi, voit palauttaa tilauksen kokonaan tai osittain. Saat tuotteista täyden hyvityksen. Näytä koko palautuskäytäntö