How We Think: Digital Media and Contemporary Technogenesis

40,95 €
ja 6,99 € toimitus

How We Think: Digital Media and Contemporary Technogenesis

Myynyt:

How We Think: Digital Media and Contemporary Technogenesis

40,95 €

Tallenna 8,00 € (16%)

ovh.

48,95 €
Varastossa
ja 6,99 € toimitus
Myynyt:

40,95 €

Tallenna 8,00 € (16%)

ovh.

48,95 €
Varastossa
ja 6,99 € toimitus

Hyväksymme seuraavat maksutavat

Kuvaus

How do we think? The author poses this question at the beginning of this bracing exploration of the idea that we think through with and alongside media. She examines the evolution of the field from the traditional humanities and how the digital humanities are changing academic scholarship research teaching and publication.
  • Fruugo ID: 345141917-755243135
  • ISBN: 9780226321424

Toimitus ja palautukset

Lähetetään 6 päivän kuluessa

  • STANDARD: 6,99 € - Toimitus välillä ke 10 joulukuuta 2025–ti 30 joulukuuta 2025

Lähetyspaikka: Iso-Britannia.

Teemme parhaamme varmistaaksemme, että kaikki tilaamasi tuotteet toimitetaan sinulle toiveidesi mukaisesti. Jos sinulle toimitettu tilaus kuitenkin on puutteellinen tai sisältää tilaamattomia tuotteita, tai jos et jostain muusta syystä ole tyytyväinen tilaukseesi, voit palauttaa tilauksen kokonaan tai osittain. Saat tuotteista täyden hyvityksen. Näytä koko palautuskäytäntö