Public Relations And Advertising Theories Concepts And Practices Paperback Book

89,00 €
ja 12,49 € toimitus

Public Relations And Advertising Theories Concepts And Practices Paperback Book

  • Merkki: Unbranded
Myynyt:

Public Relations And Advertising Theories Concepts And Practices Paperback Book

  • Merkki: Unbranded

89,00 €

Varastossa
ja 12,49 € toimitus
Myynyt:

89,00 €

Varastossa
ja 12,49 € toimitus

Hyväksymme seuraavat maksutavat

Kuvaus

Tämän kirjan päätavoitteena on kiinnittää huomiota PR- ja mainosteorioiden mahdollisiin sovelluksiin. Kirjoittajat antavat yleiskatsauksen keskeisistä tutkimuksista ja teorioiden panoksista sekä tutkivat, miten teoreettisia käsitteitä voidaan soveltaa suhdetoiminnassa.
  • Merkki: Unbranded
  • Kategoria: Liiketalous, rahatoimi ja lakitiede
  • Tekijä: Peter Lang AG
  • Formaatti: Nid.
  • Julkaisuaika: 2018-11-28
  • Kustantaja / Levy-yhtiö: Peter Lang AG
  • Kieli: englanti
  • Fruugo ID: 225637392-481545024
  • ISBN: 9783631766750

Toimitus ja palautukset

Lähetetään 24 tunnin kuluessa

  • STANDARD: 12,49 € - Toimitus välillä to 13 marraskuuta 2025–ke 19 marraskuuta 2025

Lähetyspaikka: Iso-Britannia.

Teemme parhaamme varmistaaksemme, että kaikki tilaamasi tuotteet toimitetaan sinulle toiveidesi mukaisesti. Jos sinulle toimitettu tilaus kuitenkin on puutteellinen tai sisältää tilaamattomia tuotteita, tai jos et jostain muusta syystä ole tyytyväinen tilaukseesi, voit palauttaa tilauksen kokonaan tai osittain. Saat tuotteista täyden hyvityksen. Näytä koko palautuskäytäntö