Public Relations And Advertising Theories Concepts And Practices Paperback

84,00 €
ja 12,49 € toimitus

Public Relations And Advertising Theories Concepts And Practices Paperback

  • Merkki: Unbranded
Myynyt:

Public Relations And Advertising Theories Concepts And Practices Paperback

  • Merkki: Unbranded

84,00 €

Varastossa
ja 12,49 € toimitus
Myynyt:

84,00 €

Varastossa
ja 12,49 € toimitus

Hyväksymme seuraavat maksutavat

Kuvaus

The main goal of this book is to draw attention to possible applications of public relations and advertising theories. The authors provide an overview of key studies and contributions to the theories as well as explore how the theoretical concepts can be applied in public relations.
  • Merkki: Unbranded
  • Kategoria: Urheilu ja harrastukset
  • Formaatti: Paperback
  • Kustantaja / Levy-yhtiö: Peter Lang AG
  • Kieli: English
  • Sivumäärä: 424
  • Fruugo ID: 225637392-481545024
  • ISBN: 9783631766750

Toimitus ja palautukset

Lähetetään 24 tunnin kuluessa

  • STANDARD: 12,49 € - Toimitus välillä ti 18 marraskuuta 2025–ma 24 marraskuuta 2025

Lähetyspaikka: Iso-Britannia.

Teemme parhaamme varmistaaksemme, että kaikki tilaamasi tuotteet toimitetaan sinulle toiveidesi mukaisesti. Jos sinulle toimitettu tilaus kuitenkin on puutteellinen tai sisältää tilaamattomia tuotteita, tai jos et jostain muusta syystä ole tyytyväinen tilaukseesi, voit palauttaa tilauksen kokonaan tai osittain. Saat tuotteista täyden hyvityksen. Näytä koko palautuskäytäntö