Social Media Analytics In Predicting Consumer Behavior by Taylor &amp Francis Ltd Paperback

94,00 €
ja 22,99 € toimitus

Social Media Analytics In Predicting Consumer Behavior by Taylor &amp Francis Ltd Paperback

  • Merkki: Unbranded
Myynyt:

Social Media Analytics In Predicting Consumer Behavior by Taylor &amp Francis Ltd Paperback

  • Merkki: Unbranded

94,00 €

Vain 2 jäljellä varastossa
ja 22,99 € toimitus

14 päivän palautuskäytäntö

Myynyt:

94,00 €

Vain 2 jäljellä varastossa
ja 22,99 € toimitus

14 päivän palautuskäytäntö

Maksutavat:

Kuvaus

Social Media Analytics In Predicting Consumer Behavior by Taylor &amp Francis Ltd Paperback

Social media plays an important role for businesses and consumers. The importance of social media does not only stem from connecting businesses and consumers. It is also a very important resource.
  • Merkki: Unbranded
  • Kategoria: Elämäkerrat
  • Tekijä: Taylor &amp Francis
  • Formaatti: Paperback
  • Kustantaja / Levy-yhtiö: Taylor &amp Francis
  • Kieli: English
  • Sivumäärä: 190
  • Fruugo ID: 435170839-912811790
  • ISBN: 9781032059914

Toimitus ja palautukset

Lähetetään 24 tunnin kuluessa

  • STANDARD: 22,99 € - Toimitus välillä ke 31 joulukuuta 2025–ti 06 tammikuuta 2026

Lähetyspaikka: Iso-Britannia.

Teemme parhaamme varmistaaksemme, että kaikki tilaamasi tuotteet toimitetaan sinulle toiveidesi mukaisesti. Jos sinulle toimitettu tilaus kuitenkin on puutteellinen tai sisältää tilaamattomia tuotteita, tai jos et jostain muusta syystä ole tyytyväinen tilaukseesi, voit palauttaa tilauksen kokonaan tai osittain. Saat tuotteista täyden hyvityksen. Näytä koko palautuskäytäntö