64,00 €
ja 5,99 € toimitus

Capturing Campaign Effects

  • Merkki: Unbranded
Myynyt:

Capturing Campaign Effects

  • Merkki: Unbranded

64,00 €

Vain 2 jäljellä varastossa
ja 5,99 € toimitus
Myynyt:

64,00 €

Vain 2 jäljellä varastossa
ja 5,99 € toimitus

Hyväksymme seuraavat maksutavat

Kuvaus

Condition: Brand New Format: Paperback - Publisher: T.H.E. University of Michigan Press - Publisher Date: 2006 - Pages: 464 Pages - Dimensions: - Category: Advertising Textbook
  • Merkki: Unbranded
  • Kategoria: Yhteiskunta ja politiikka
  • Tekijä: Henry E. Brady, Richard Johnston
  • Formaatti: Paperback
  • Julkaisuaika: 2006
  • Kustantaja / Levy-yhtiö: T.H.E. University of Michigan Press
  • Kieli: English
  • Pituus: 464 Pages
  • Koko:
  • Fruugo ID: 336236908-739847296
  • ISBN: 9780472069217

Toimitus ja palautukset

Lähetetään 7 päivän kuluessa

  • STANDARD: 5,99 € - Toimitus välillä to 06 marraskuuta 2025–ma 17 marraskuuta 2025

Lähetyspaikka: Iso-Britannia.

Teemme parhaamme varmistaaksemme, että kaikki tilaamasi tuotteet toimitetaan sinulle toiveidesi mukaisesti. Jos sinulle toimitettu tilaus kuitenkin on puutteellinen tai sisältää tilaamattomia tuotteita, tai jos et jostain muusta syystä ole tyytyväinen tilaukseesi, voit palauttaa tilauksen kokonaan tai osittain. Saat tuotteista täyden hyvityksen. Näytä koko palautuskäytäntö