Identifying Hidden Needs: Creating Breakthrough Products

119,00 €
ja 5,99 € toimitus

Identifying Hidden Needs: Creating Breakthrough Products

  • Merkki: Unbranded
Myynyt:

Identifying Hidden Needs: Creating Breakthrough Products

  • Merkki: Unbranded

119,00 €

Vain 5 jäljellä varastossa
ja 5,99 € toimitus
Myynyt:

119,00 €

Vain 5 jäljellä varastossa
ja 5,99 € toimitus

Hyväksymme seuraavat maksutavat

Kuvaus

Condition: Brand NewFormat: HardBack - Publisher: AIAA - Publisher Date: 2010-11-01 - Pages: 261 - Dimensions: 155 mm X 235 mm - Category: Management Data Analysis Textbook
  • Merkki: Unbranded
  • Kategoria: Liiketalous, rahatoimi ja lakitiede
  • Tekijä: Goffin, Keith , Lemke, Fred , Koners, Ursula
  • Formaatti: HardBack
  • Julkaisuaika: 2010-11-01
  • Kustantaja / Levy-yhtiö: AIAA
  • Kieli: English
  • Pituus: Pages: 261
  • Koko: 155 mm X 235 mm
  • Fruugo ID: 336166556-739776901
  • ISBN: 9780230219762

Toimitus ja palautukset

Lähetetään 4 päivän kuluessa

  • STANDARD: 5,99 € - Toimitus välillä ma 24 marraskuuta 2025–ke 03 joulukuuta 2025

Lähetyspaikka: Iso-Britannia.

Teemme parhaamme varmistaaksemme, että kaikki tilaamasi tuotteet toimitetaan sinulle toiveidesi mukaisesti. Jos sinulle toimitettu tilaus kuitenkin on puutteellinen tai sisältää tilaamattomia tuotteita, tai jos et jostain muusta syystä ole tyytyväinen tilaukseesi, voit palauttaa tilauksen kokonaan tai osittain. Saat tuotteista täyden hyvityksen. Näytä koko palautuskäytäntö